Biržų technologijų ir verslo mokymo centras, Skratiškių g. 6, Biržai +370 668 760 68 info@btvmc.lt

Svetainės medis baltas

Specialybės įgūdžių lavinimas su Erasmus + programa Tenerifėje

Žmogus savo patirtį ir įgūdžius lavina, ugdo visą savo gyvenimą. Mums buvo suteikta galimybė savo būsimos profesijos žinias praturtinti svetur, Ispanijoje, vienoje iš Kanarų salų, Tenerifėje. Man tai jau antra stažuotė užsienyje, nes prieš metus savo praktinius įgūdžius taip pat turėjau galimybę tobulinti Tenerifėje.

Į stažuotę vykome 8 mokiniai: 2 automechanikai ir 6 apdailininkai (statybininkai). Nuvykę į salą, mes labai greitai integravomės ir pradėjome darbus, kuriuos, manau, atlikdavome labai gerai, nes mums vadovaujantis asmuo negailėjo komplimentų. Savo darbo įgūdžius labiausiai patobulinau klodama lauko plyteles, išrinkdama saulės kolektorius, ruošdama statybinius mišinius. Turėjau galimybę parodyti savo kūrybiškumą kruopščiai tvarkydama viešbučio erdves, padėdama jį puošti karnavalui. Labai nudžiugau, kai mano  bendrą darbą įvertino dešimtuku!

Laisvalaikiu grožėjomės vaikščiodami miesto gatvėmis ir ragaudami nacionalinius valgius. Vakare palydėdavome saulę paplūdimyje. Džiaugėmės karnavalo atmosfera, stebėjome  persirengusius įvairiais kostiumais žmones, klausėmės nacionalinių dainų bei gėrėjomės jų šokiais.

Namo grįžau dar tvirčiau žinodama, kad pasirinkau labai mėgstamą specialybę. Ši kelionė visiems suteikė daug puikių emocijų, naujų žinių ir šiltų prisiminimų.

90 grupės mokinė Greta Kaminskaitė

pranesk apie patycias124

mukiskarjeralogo

SUSISIEKITE SU MUMIS

Biržų technologijų ir verslo mokymo centras